Vester Hassing Kirke - Forside

Kirke - og kirkegårdskontor. Forretnings- og økonomiudvalg. Kirke- og kirkegårdsudvalg. 1211 Konstituering af menighedsrådet. 1111 Konstituering af menighedsrådet. 3003 Ekstraordinært møde. Gudstjenester på Hassinghave. Hvad gør jeg. Anlæggelse af gravsted. Husbesøg og samtale med præsten. Ansatte ved kirkegårdsfællesskabet. Vejen til kirken og sognegården. Tillæg til kirkegårdsvedtægter. Takster på kirkegården. Babysalmesang i efteråret. Børn og forældre i sognegården. Ombygning af sognegården. Indskriv.

OVERVIEW

The web site vesterhassingkirke.dk currently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have downloaded nineteen pages inside the site vesterhassingkirke.dk and found one website referencing vesterhassingkirke.dk.

VESTERHASSINGKIRKE.DK TRAFFIC

The web site vesterhassingkirke.dk has seen varying levels of traffic all through the year.
Traffic for vesterhassingkirke.dk

Traffic ranking (by month) for vesterhassingkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for vesterhassingkirke.dk

LINKS TO VESTERHASSINGKIRKE.DK

WHAT DOES VESTERHASSINGKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of vesterhassingkirke.dk Mobile Screenshot of vesterhassingkirke.dk Tablet Screenshot of vesterhassingkirke.dk

VESTERHASSINGKIRKE.DK SERVER

Our crawlers detected that the main page on vesterhassingkirke.dk took two thousand two hundred and thirty-four milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so our crawlers consider vesterhassingkirke.dk not secure.
93.191.155.1

We found that this website is weilding the Microsoft-IIS/8.0 server.

Vester Hassing Kirke - Forside

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site vesterhassingkirke.dk had the following on the web page, "Husbesøg og samtale med præsten." I noticed that the website said " Vejen til kirken og sognegården." They also said " Børn og forældre i sognegården."

SEE SIMILAR WEBSITES

vesterhavsbo.dk - Sun, sea and beach .

Sun, sea and beach . Welcome to the page about Vesterhavsbo, a cottage placed in the lovely Bjerregaard at Holmsland Dune. Vesterhavsbo is a bright and lovely Kalmarhus on 76 kvm2 with all the modern comforts that a house must have today. The house has been updated during 2009 - 2013, - see more under About the house - or see how the house looks in the gallery. Use the house as your own - and take care of it as your own! .

Caféen i Nationalpark Thy i Vorupør

Du kommer ikke tættere på Vesterhavet uden at få våde fødder. Vi glæder os til at se dig. Vesterhavscaféen ligger helt ude ved vesterhavet i Vorupør lige midt i Nationalpark Thy. Der er ikke 5 meter fra vores terrasse slutter til stranden starter. Vorupør - midt i Nationalpark Thy.

VesterhavsRock

1000 tak for en fantastisk fest. Hjemmesiden og facebook vil snart byde på nye billeder.

Vesterheim The National Norwegian-American Museum Heritage Center

Vesterheim was named one of 15 Best Small-Town Museums in the U. A class is a blast at Vesterheim! Check the Folk Art School schedule for 2015 and sign up today. National Exhibition Current List of Winners. Congratulations to the winners in the. National Exhibition of Folk Art in the Norwegian Tradition.